Tuesday 11 January 2011

    APE KELEBIHAN SEMUA NI?

    *minta maaf awal-awal. bahasa kasar+pasar
    sajeee nak bebel.. :D

    memandangkan aku takde keje nak buat.. aku nak refresh balik cemane ley terjebak dengan dunia internet yang tiada sempadan ni kononnye lah kan..

    mula mula duluuuuu tah tahun bila tah, aku mula dengan mespes kot.. kalau tak silap ahhh.. gila buta IT aku dulu kan.. mespes je yang ade.. padahal orang dah kecoh kecoh ade email kat yaho0 kat go0gle bagaai. aku cuma start dari mespes je.. waakkaaka sadis.
    masa buat mespes aku main taruk je email sukati. sekali lupa password. dah taley guna akaun tu. Oh sadis.

    eh. terbukak pesbuk lakk. ehehe okay sambung cite

    masa kat mespes.. peeeerrrhhhh bapak ramai aahhh member kat sanee. tapi SEMUA tak kenal. okay tipu! ade yang kenal.. ade yang tak kenal.. biasa ahhh masa tu budak budak, semua orang add tu nak approve.. lagi lagi guna gambar yang paling comel ahh yang penah ade.. memang ramai ahh kan yang add.. pastu aku dengan sangap nye pegi approve.. bia lantak ahh mespes akuu.. ahaha XD 

    cuma kenangan. kekonon sedih :(

    dari mespes jugak ahh hidupnye aku punye ym. bukan bbm. ohh sedih. masa zaman kegemilangan mespes dulu, memang tip top aku punye ym.. sentiasa ade yang add. mana taknye, sajee je kasi terpampang besar besar kat 'about me' email ym....  bila ingat balik aduh bangang nye aku T__T

    pastu, ade satu kes orang ni pegi cilok gambar aku kat mespes tu.. haiihh menyirapp je rasa.. tapi sebaik orang tu aku kenal.. nak wat cemane.. lantak ko le laabuu. *mati aku kalau dia baca* :D

    pastu masa zaman mespes lagi.. aku dengan gatal nye pegi buat akaun friendster pulak.. ingat lagi ke korang dengan friendster ni? yang friendster ni pun kekadang je aku on.. sebab macam tak best sangat T__T


    kenapa kau tak best?


    masa ni jugak lah aku start ade msn.. tau msn? alaaa yang nanti kalau tulis emal ade abc.12@hotmail.com... haaa tu kira kita da ley buat msn ah.. aku join ni pun sebab nak chat ngan membe cina.. diorang ni mane reti sangat main mespes lah ym lahh.. yang diorang tau msn jee.. ey betul ke? =.= haha

    pastuuuu, mula lah pulak aku berjinak-jinak ngan pesbukk.. masa mula mula duluuu dalam tahun 2008, tak pemes lagi bende ni.. aku cuma ade kawan ngan retis jee.. wakaka gile lawakk.. tatau nakk add sape.. sebab semua time tu tengah gila kat mespes.. maluu nak cite yang aku ade pesbukk. macam hareemmm =,=


    pujaan hati masyarakat millenium.. bapak aku pun ade T__T



    pastu dah sekian lama guna pesbuk.. makin lama kian hilangg seri pesbukk tu.. dah tak best dahh.. start pulakk guna twitter dengan blog.. ahaha sign up pada tarikh yang sama.. start mengarut.. twitter aku, cuma aku sorang je yang ade.. kawan kawan lain diorang takde lagi.. jadinyee aku mencarut sesorang kat sane. sedih.

    yang blog ni pulak... sebab gian duk tengok orang lain ade be-log, aku pun nak ade jugakk. ohh sungguh tamak halobba semua kau nak sapuu..! haish.

    sekarang ni, dah kecoh pulak cerita pasal pesbuk nak tutup. tah pape tahhh.. yang sepatutnye tutup friendster ahh. tapi friendster tu hidupp je lagi. huish tak baik pulak kutuk benda yang negara sendiri buat. huish. minta maaf.

    mengarut je cite pesbuk nak tutup ni.. cemana ahh reaksi kawan kawan aku yang baru sign up pesbukk diorang masa lepas spm aritu.. mau menggelupur agaknyee.. yang baru nak ter-gian tuh.. mau-nangis-kekonon-sedih.. erkkk yeke? huhu sukati aku je :D

    tapi ape boleh buat.. memang segala benda pun ade naik dan turun nye.. jadi terima lah segala benda tu dengan hati yang tenang. tayah ahh nak pegi bunuh pengasas pesbuk tu semata-mata dia nak tutup pesbukk engkorang semuaa. buang kareeen jee ^__^ heeeeee :D


    p/s duluuuu sangat gian nak hias mespes cantik-cantik.. sanggup bersengkang mata nak cari layout yang best best. hide comment.  blink blink. ade kucing. macam-macam. sekarang terima jelah ke-sim-pel-lan blog aku.. HAHAHA errk, mana kau punya ke-le-bi-han tu? hehe saje kasi gempak.. wakk lu :D



    see u, tatataa

    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...