Monday 11 April 2011

    .cerita.pasal.kawan.


    kau ade kawan?
    aku takde kawan
    padan muka aku kan



    haha ade ke yang nak mengaku dia takde kawan?

    dari segala ape yang kita buat, mesti kita perlukan seseorang
    konon2 nak jadikan teman lah kan
    tapi berapa ramai yang bersyukur sebab dia ada kawan

    ade yang ramai kawan
    ade yang tak ramai kawan

    jangan nak tipu lah kalau cakap takde kawan langsung
    mungkin silap sendiri
    kita yang tersangkut dengan berkawan cuma seorang je
    kira boleh kawteam cuma aku dengan dia je

    bukan ape
    memang susah nak pilih kawan sekarang ni
    yang tak se bulu
    yang kuat sosial nya
    yang haram j perangai nye

    semua ni kalau boleh kita nak elakkan
    tapi
    bukan senang kan



    Selamat tinggal kawanku
    Tak mudah aku pergi
    Bila wajahmu
    Sentiasa di hati ini


    yes. aku mengaku
    kecik2 lagi aku seorang yang
    bongkak sombong takbur riak
    semua tu lah yang tak baik

    memang aku ni kalau cakap suka sakitkan hati orang
    aku pun tak perasaan. nasib baik kau bagitahu kan? haha

    aku bercerita pasal kau ni
    bukan lah aku taknak kawan dengan kau lagi
    tapi

    kita dah tak macam dulu
    selalu ke sana sini bersama

    mungkin kalau ade masa
    kita boleh jadi macam dulu lagi

    kau kene tahu yang bukan aku seorang je kawan kau
    lepas ni macam2 orang lagi yang kau akan jumpa

    aku harap kau pandai2 lah pilih kawan nanti ye
    tak kisah lah kau nak berkawan dengan orang baik mahupun jahat

    tapi yang penting kau tak jahat kan

    selalu dengar tak

    kalau baik, pasti dapat yang baik

    kau kene faham
    kalau kita nak yang baik, kita mesti jadi baik dulu
    baru lah dapat yang baik

    kalau lah semua orang amalkan benda ni
    pasti takde orang jahat
    kesian pulak kat polis takde keje. hehe


    korang dengar dah lagu dina feat zizan?

    aku syor kan korang pergi lah dengar

    best woooo!

    jom baca entry best 


    Walau ku pergi sayangku 
    Dalam jiwaku ini
    Kaulah cintaku yang kekal

    kalau baik hati tolonglah klik iklan ni. haha

    4 orang je yang komen:

    kindergartenlibrary said...

    Nelly sayang kawan Nelly ..selalu berama Nelly ..
    hehe ..
    trmasuk kawan2 dari blog ..
    Nelly sangat menghargai siapa yang bergelar kawan .
    =)

    Woofer Storm said...

    nk kawan berlambak kat fb ni..heheee tapi nak kata yang betul2 kawan,ssh nak dpt oi...

    nak kawan kita tak??ahhaaaaa

    M a s A z i m a H said...

    @Nelly
    teruskan syg kwn2 :)

    M a s A z i m a H said...

    @Woofer Storm

    kwn kat fb memang melambak
    tp tak guna kalau kawan 2500 tp tak penah tegur.. huhuu

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...