Monday 31 December 2012

    sembang sampah (borak kosong)



    harini hari terakhir dalam tahun 2012. sigh. bagitahu bende yang orang dah tahu buat apa kan? sebenarnye apa yang orang nak tahu? kalau lah ikut apa yang aku rasa nak tahu, buat masa ni apa yang nampak depan ata itu lah yang nak diambil tahu. tapi sekadar sekali lalu, lepastu buang entah ke mana. bukan nak sangat buang pun, tapi dah ada bende lain yang jump into our brain lepastu kita kene fikir, lupa dah perkara pertama yang kita fikirkan. betul tak? hahaha

    apa lah aku nak sembang ni. hanya tulisan. takde gambar. sekarang ni ada gap kelas. sekarang pukul 2.22 (waktu entry ditaip) jap lagi pukul 3.15 dah kene bersiap-siap untuk kelas seterusnya. malang betul, tak boleh sambut new year . tapi memang tak pernah sambut pun. macam pegi party ke sambut kat dataran ke, tak pernah hokeyyy. bahek tak hakak? ahaha entah. rasa nak cuti je. kalau cuti, tak payah fikir masalah yang ada.

    kali ni dah ada assignment yang nak kena di selesaikan. aku ni kan sebenarnye tak berapa minat nak buat kerja dalam kumpulan. tapi lecturer suka bagi kerja dalam kumpulan. aku macam nak take advantage, biar orang buat kerja, aku dapat nama. tapi aku yakin dan pasti mesti nama aku paling busuk sekali lah nanti. hahaha no no no takmau takmau buat macam tu k? ;)

    sepanjang aku tulis ni, bukan baca balik pun apa aku tulis, andai ada typo ke, ketidakfahaman ayat aku ke, lantak kkorang lah eh. hahaha taklah.. kalau tak faham pape, jom kita gelak sesama dalam ruangan komen tu :p kenapa bahasa kan diri aku eh? kenapa tak guna yang lembut sikit? tapi bila guna yang lembut sikit, rasa segan lah pulak. sendiri nak baca pun segan. hahahahaha

    entah kenapa ada entry ni? taktau. bukan takda kerja nak buat. ape tah yang aku nak ni sekarang. aku ada masalah sikit kalau orang yang suka marah ni. pastu nanti bila kau dah okay, aku tetap teringat lagi yang aku kene marah. tak boleh nak lupa. macam mana lah orang boleh lupakan sesuatu tu dengan mudah je. aku ni pun pelupa jugak, tapi bila tiba-tiba terfikir, haaa jadilah teringat balik. haa gituuu kaww :D

    semalam baru nak tahu macam mana guna usb untuk cucuk kat laptop. lama dah aku nak belajar bende ni. tak sangka senang gilerr nak buat. hahaha rasa tolol sangat je aku. pastu sekarang rasa nak buat broadband ni ada wifi dah berkurangan. nanti lah buat. sebabnya cuma nak guna wifi kat fon untuk scan bar kod weChat je. macam tak berbaloi pulak beli internet mobile semata-mata nak buat macam ni kan. takpe lah simpan duit. awak tu bukan banyak duit pun...


    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...