Wednesday 9 February 2011

    Memang Sesuai Sembang Waktu Malam

    bila aku search makan kat google bende ni yang keluar =.='

    aku rasa sekarang ni dah start dah orang nak jaga badan.. lagi2 kalau pompuan.. mesti nak jaga badan habess ah. takot gemok! haiyoo..

    bagi aku pulak masalah nye sekarang.. mcm mana aku nak gemuk? dalam masa beberapa hari? haha memang tak boley belah ah kan nak gemok dalam beberapa hari..

    kalau makan... pastu terus gemok ke haa? aku konpius pulak.. dah konpius bukan gheti nak gi geledah sane sini nak cari point.. dok membebel terus kat blog ni.. aku kan femalas nak cari2 semua ni. asal aku cari je mesti tak jumpe.. cari pakai kepala lutut! patut ah!

    dulu kecik2 ade gak mak bagi makan appeton? haha ade ke eja appeton macam tu? abaikan~

    pastu ada gak minum weight gain.. akibat malassss nak buat susu tu.. terbengkalai je lah dia sampai expired kau! hambekkk!

    jadinyee ape yang mudah nak menambah berat bagi ideal..? susah kan? nak kurus pun susah kan? hahaha
    dalam hidup kalau takda cabaran bul\kan kehidupan lah nama nye kan? kahkahkahak :D :D

    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...