Thursday 17 February 2011

    Ye. Aku Perlukan Duit Dalam Waktu Terdekat!

    tu lah masalah utama sekarang yang dilalui..

    lagi lagi dah habis sekolah.. mana nak datang duit belanja lagi kan? jangan harap lah aku nak dapat duit belanja setiap hari..

    kadang kadang (memang selalu) duit nak topup fon sendiri pun aku gi merayu kat orang lain. sedih kan T_T

    kalau sekarang ni nak harap kan duit nafneng je memang merangkak lah aku

    untung aku rasa kalau jadi budak U. korang ada duit ptptn tu kan? bagus bagus. guna lah elok elok.. aku ni sedang mencari duit.. okeylah


    aku nak gi mencari duit jap...

    korang tolong lah aku  sekali ye :)


    hehe

    1 orang je yang komen:

    Anonymous said...

    Salam,
    saya rasa ni peluang terbaik untuk awk buat duit. :)

    Blog saya:

    http://aleacorpforall.blogspot.com/

    Ape2 x paham , tanyela k.
    Benda baik same2 kite sebarkan.

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...