Monday, 2 May 2011

Perkara yang Aku Takut Terjadi Nanti

gambar : dunia ku gelap. tp masih ade cahaya. tak percaya sila zoom

1. dah nak start sambung belajar, tapi tak tahu dekat mana

2. nanti terpisah dengan keluarga. kalau sedih macam mana?

3. jadi makhluk asing *culture shocked* macam mana?

4. duduk rumah rasa selamat. bila keluar, macam tak selamat 

5. duduk jauh dari ayah mak, takda duit malu nak minta. kalau dekat rumah boleh minta je sukahati

6. sembahyang tak sempurna

7. boleh ke aku adapt hidup tanpa keluarga

8. Qaisara sape nak jaga

24. baju kurung takde banyak T.T

25. dan lain2

phewwww banyak nyee. laju je aku taip semua ni.. haha
tu lah yang aku duk fikirkan *kadang2*

persoalan yang hanya aku sendiri mampu jawab

aku percaya

kalau ke mana kita pergi 
jangan sesekali lupa tuhan
tuhan sentiasa ada dengan kita

itulah pesanan cikgu yang aku sentiasa ingat

tapi aku selalu lalai

aku juga takut

akan terus lalai selamanya

apekah alasan kalau aku lalai 
malah 
lupa keluarga aku

salahkan takdir?

itulah yang orang kita selalu lakukan *typikal

huh

aku tak risaukan pasal bopren. kalau ade jodoh antara aku dengan dia. terima kasih Ya Allah
kalau ditakdirkan dia untuk orang lain. terima kasih Ya Allah


kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...