Friday, 21 October 2011

TWEET LEFT - NO MORE FACEBOOK!

HAHA


kalau nak pape

cari lah aku kat twitter

SEARCH - masazimah

http://twitter.com/#!/masazimah

aku pun taktauu apesal nak deactivate facebook

kesian cikgu2 skola aku *dan2 :D

blogger pun mcm dah gile

waktu aku tgh taip ni boleh pulak bnde tempat nak taip yg lip lap lip lap tuh xde

ni aku taip pun main agak2 je

sebaik tulisan nak keluar.

ok lah 2 je aku nk ckp

byeee! :)

btw, tima kasih laa sape2 yg sudi left mesej kt chatbox tuh. lame dah aku tak layan korang. hihih jahat aku ni :D

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...