Friday 21 October 2011

    TWEET LEFT - NO MORE FACEBOOK!

    HAHA


    kalau nak pape

    cari lah aku kat twitter

    SEARCH - masazimah

    http://twitter.com/#!/masazimah

    aku pun taktauu apesal nak deactivate facebook

    kesian cikgu2 skola aku *dan2 :D

    blogger pun mcm dah gile

    waktu aku tgh taip ni boleh pulak bnde tempat nak taip yg lip lap lip lap tuh xde

    ni aku taip pun main agak2 je

    sebaik tulisan nak keluar.

    ok lah 2 je aku nk ckp

    byeee! :)

    btw, tima kasih laa sape2 yg sudi left mesej kt chatbox tuh. lame dah aku tak layan korang. hihih jahat aku ni :D

    1 orang je yang komen:

    emmot said...

    haha u should !! FB ni bnyak godaan nya . then ia menyusah kan org lain . emot dah try bnyak kali deactivate .. tapi x jadi .pastu asyik active kan je ... gud luck yea mas :)

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...