Thursday 13 August 2015

    'The Beauty Spells' : GORGEOUS JUICE BY MERVE

    Terokai Dunia Baru anda bersama

     

    Untuk tempahan / pertanyaan:

    SMS / WHATSAPP 016-6572962




    'The Beauty Spells'


    Beauty Never Fades


    Dengan perubahan menakjubkan dalam masa 2 minggu!
    Kembalikan keremajaan kulit anda yang mulus dan putih gebu dalam masa yang singkat. Bukan sahaja dapat mencantikkan kulit, malah mengandungi pelbagai khasiat dan diperkaya dengan makanan sunnah untuk tubuh badan bersama 9x kuasa formula terbaik untuk kecantikan dan kesihatan.
    Pasti ramai yang cemburu dengan cantikmu itu!

    Memperkenalkan keajaiban "THE BEAUTY SPELLS" produk kecantikan dan kesihatan pertama dari MERVE yang dimiliki oleh Merveilles Cosmetic Group Berhad iaitu GORGEOUS JUICE Supplement Instant Drink (minuman kesihatan segera) untuk kesihatan dan kecantikan wanita mahupun lelaki. Minuman kesihatan setiap hari yang berperisa buah Delima (Pomegranate Extract) dan mengandungi sejuta khasiat buah delima yang terkenal dengan kebaikan tubuh badan serta mencantikkan kulit. "Buah Syurga" ini juga dipercayai dapat merawat pelbagai penyakit dan mengandungi antioksidan yang terunggul.

    Sebelum menjaga kecantikan luaran, kita haruslah menjaga kecantikan dan kesihatan dalaman dulu, supaya tidak kelihatan kusam, tidak bermaya dan sentiasa bersemangat..barulah wajah kelihatan berseri-seri dan kecantikan anda semakin terserlah.

    Mengandungi formula Collagen, Vitamin C, Stem Cell, Bearberry, Pearl Powder dan Diamond Water dan diperkayakan juga dengan ekstrak makanan sunnah iaitu Pomegranate Extract (Buah Delima), Dates Extract (Kurma) dan Bee Pollen (Debunga Lebah). Amalan pengambilan gabungan ekstrak makanan sunnah ini bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, Insya-Allah.

    Bukan sahaja packaging kotak sengaja dicipta kelihatan seperti sebuah Buku Misteri Fairy Tales ia juga seakan-akan Mantera Kecantikan yang amat menarik ditambah pula rasa yang sangat sedap dengan pati buah delima yang segar dan berkhasiat. Mengandungi 10 botol untuk satu kotak dan pastikan anda minum 2 botol sehari. Sila dapatkan 6 kotak untuk pengambilan selama sebulan. Doktor pakar kulit juga mengakui bahawa formula-formula yang digunakan amat mujarab dan berkesan mempercantikkan lagi kulit anda.
    Untuk tempahan / pertanyaan:

    SMS / WHATSAPP 016-6572962

    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...