Sunday 30 December 2012

    luahkan apa yang tak terluah oleh kata-kata hanya di hujung jari



    Assalamualaikum :)
    sekarang dah semester 4, duduk dekat merbok lagi. ade 'belen' lagi 3 sem nak habiskan diploma ni. lama ke? aku ni kadang2 rasa lama. kadang2 rasa sekejap je. selalu nya bila dah final, rasa sekejap. bila cuti rasa sekejap. bila belajar, baru lah nak rasa lama. hahaha macam ape aje kan?

    ni tulis je lah pape saja nak sembang, takda isi sangat pun. macam mana kehidupan aku sekarang? hmmm tak pasti lah. semuanya rasa macam okay. tapi taktau lah cemana. waktu tengah menulis entry ni, aku, mengantuk nye lahaii rasa. korang yang baca tak rasa mengantuk ke eh?

    jap lagi malam nak pegi bilik yana, buat esaimen. asal buat esaimen sebelum-sebelum ni je mesti aku dok tercongok je kat tepi org, sebab laptop kan takde nak buat kerja. aku tinggalkan kat rumah waktu 3 minggu pertama, sebelum cuti mid sem haritu. ni dah bawak balik merbok dah. bawak dengan 2 novel lagi tu. nampak tak betapa aku sediakan barangan bila bosan? ahaaa

    lagi nak cerita apa eh? nak gambar ke? nanti lah bila rajin nanti up entry bergambar pulak. sejak ada twitter ni rasa segan nak post kat blog. ini pun rasa taktau nak share kat twitter ataupun tak enty yang ni. rasa maluuuuuu giler orang baca. dah lah sampah je sembang. aku ni mana reti nak bersembang pung-pang dengan orang. tapi gelak, ketawa berdekah haaa tu aku punya favorite!

    haritu abang tetiba tanya, aku punya blog nape tak aktifkan. amboi abang pun tau aku punya blog ni. hahahahahahaha ini rasa lawak giler! dalam blog ni dah lah ada cerita pasal jaga anak-anak dia dulu. waktu tu kecik lagi anak dia pun. maluuuu nye lahaiii :p lagi entah sape2 tah yang baca kan. menyampah tak korang baca? nanti kalau pakwe baca ke , kakak baca ke. mesti malu giler. hahaha poyo sangat kan?

    sekarang dah bawak balik broadband dekat merbok. haritu sebelum bawak balik broadband kemain berangan nak update blog hari2 kononnn. huhhh tu pun harap2 terjadi lah betul2. ape bende lah aku cerita ni.  -___- macam cerita sebelum tidur aje kan?

    eh! roomate kite ni baikkk~ ni dia tolong basuhkan baju kitewwww. huhuhuhuhu thank you roomate :) sabun+syiling semua pakai dia punya. hahaahaha siot je kan?

    oklah. jumpa lagi lain kali. tak pon malam kejap lagi ke kan ;) korang jangan lah baca entry2 yang lama tu. maluuuu laaaaaa. hahaha okbye~ :p

    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...