Monday, 11 April 2011

.cerita.pasal.kawan.


kau ade kawan?
aku takde kawan
padan muka aku kan



haha ade ke yang nak mengaku dia takde kawan?

dari segala ape yang kita buat, mesti kita perlukan seseorang
konon2 nak jadikan teman lah kan
tapi berapa ramai yang bersyukur sebab dia ada kawan

ade yang ramai kawan
ade yang tak ramai kawan

jangan nak tipu lah kalau cakap takde kawan langsung
mungkin silap sendiri
kita yang tersangkut dengan berkawan cuma seorang je
kira boleh kawteam cuma aku dengan dia je

bukan ape
memang susah nak pilih kawan sekarang ni
yang tak se bulu
yang kuat sosial nya
yang haram j perangai nye

semua ni kalau boleh kita nak elakkan
tapi
bukan senang kan



Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini


yes. aku mengaku
kecik2 lagi aku seorang yang
bongkak sombong takbur riak
semua tu lah yang tak baik

memang aku ni kalau cakap suka sakitkan hati orang
aku pun tak perasaan. nasib baik kau bagitahu kan? haha

aku bercerita pasal kau ni
bukan lah aku taknak kawan dengan kau lagi
tapi

kita dah tak macam dulu
selalu ke sana sini bersama

mungkin kalau ade masa
kita boleh jadi macam dulu lagi

kau kene tahu yang bukan aku seorang je kawan kau
lepas ni macam2 orang lagi yang kau akan jumpa

aku harap kau pandai2 lah pilih kawan nanti ye
tak kisah lah kau nak berkawan dengan orang baik mahupun jahat

tapi yang penting kau tak jahat kan

selalu dengar tak

kalau baik, pasti dapat yang baik

kau kene faham
kalau kita nak yang baik, kita mesti jadi baik dulu
baru lah dapat yang baik

kalau lah semua orang amalkan benda ni
pasti takde orang jahat
kesian pulak kat polis takde keje. hehe


korang dengar dah lagu dina feat zizan?

aku syor kan korang pergi lah dengar

best woooo!

jom baca entry best 


Walau ku pergi sayangku 
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal

kalau baik hati tolonglah klik iklan ni. haha

4 orang je yang komen:

nelly said...

Nelly sayang kawan Nelly ..selalu berama Nelly ..
hehe ..
trmasuk kawan2 dari blog ..
Nelly sangat menghargai siapa yang bergelar kawan .
=)

Woofer Storm said...

nk kawan berlambak kat fb ni..heheee tapi nak kata yang betul2 kawan,ssh nak dpt oi...

nak kawan kita tak??ahhaaaaa

Mas-Azi-Mah said...

@Nelly
teruskan syg kwn2 :)

Mas-Azi-Mah said...

@Woofer Storm

kwn kat fb memang melambak
tp tak guna kalau kawan 2500 tp tak penah tegur.. huhuu

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...