Friday 22 April 2011

    KENAPA aku tak suka IM chat kat facebook!


    ni memang masalah!
    taktau ape pasal
    aku je ke yang tak suke IM chat ni?

    pekejadah nama menatang ni pun aku taktau..
    main tibai je kasi nama IM chat (haha)

    sebab yg pertama
    BOSAN

    contoh

    dia send dulu

    hyeee

    2 saat

    5 saat

    tetiba kau off

    hmmm aku dah terbaik mengarang ayat. kau pegi off pulak. ok lah. mungkin kau tak off tu tapi connection slow kan?

    tu yg bosan tu...huh

    sebab kedua
    (aku skip)

    sebab ketiga
    elok2 tengah duk berchat-chat (dah macam cacat aje bunyik)
    tetiba kau hilang
    kau diaaammmm je. mana kau pegi haaa?
    ni yang buat aku bengkek ni. baru nak kenal2 lebey sikit kau sombong kan.
    belaah lah kau. UNFRIEND terus. (haha)

    yang paling best kot
    aku memang tak suka stick dengan satu bende je. byk bende lain aku nak buat selain layan kau dekat IM tu..
    tu yang aku malas nak guna IM chat tu...
    selalu aku appear offline. (haha)


    kalau nak pape, wall aku terbentang luas untuk kau cerita ape2 kat aku.. huhuhu

    much love muaaah!


    **sekarang tukar segala perkataan 'kau' kepada 'aku' dan 'aku' kepada 'kau'
    sebab kita lebih kurang sama jeee tak suka IM chat tu kan? huhuhuuhuuu




    9 orang je yang komen:

    Isaac Ismael said...
    This comment has been removed by the author.
    ilanilyana said...

    setuju, haha but i plak xske nk chat-chat (btol la mcm cacat bunyiknye) lame2, coz bile dah chat mesti nk focus kat chat je. nak la bw jap, buat entri jap, maleh duk ngadap chat 2 jek. ehhe

    Anonymous said...

    weh...bila hari ibu har??? bukan bulan de pan eyh???

    Raihana Izzati said...

    aku si mulut puaka yg selalu perli bangsat2 yang hantar chat kat aku.

    kau pun selalu nampak aku up status maki2 kot.lol

    Sekarang ni ada budak lesbian kacau aku lah babe.aku bukan appear off9,memang aku off9 terus.

    Hari tu aku unfriend, dy inbox suruh approve dy balik.

    ****

    menyimpang pulak. pendek kata chat fb memang sial.

    M a s A z i m a H said...

    @timm


    oh timm apekah?

    M a s A z i m a H said...

    @ilanilyana

    nak fokus kat chat je tu mmg betul. duk tertunggu je dia balas. sekali dia on off on off. tah mende ah!

    M a s A z i m a H said...

    @deeDiary

    aku dah jawab kan? haha

    M a s A z i m a H said...

    @Raihana Izzati

    lesbo takde keje. agaknye. hahaha
    aku cadangkan ko pegi belajar je lah pandai2 jd skema. tayah main fb lg..

    kasi (: dekat kau.

    M a s A z i m a H said...

    @deeDiary

    aku rasa 8 may kot.. huhu

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...