Sunday, 6 February 2011

Ahad yang sepi

bling bling pulak kau!

hari ni dah ahad. rasanye macam semalam ahad tapi rupenye harini yang ahad. =.=

bangun bangun terus tengok kalender tarikh harini berapa. lupe! harini 6 Febuari. aku takde date. hahaha :D

cam-tak-best je harini. semua orang yang tinggal kat umah aku dah pergi. diorang pergi jalan-jalan tinggalkan aku sorang2 :( huahuahuahua
taklah. aku baru nampak kelibat bapak aku datang bilik. bawak masuk kain. baru lipat. pheww~

yang takda kat rumah sekarang ni cume kakak aku dengan kakak aku dan family dia. eh. faham ke? makna nye kat sini. kakak aku dua orang takde.

yang sorang dah balik u dia.
yang lagi sorang balik kampung. bawa sekalikk ngan anak beranak dia?.
haa amek kau jelas kan sekarang?

tu yang rasa cam-bosannn je arini.
tapi takpe lah. rasa cam nak keluar jenjalan sesorang plak. tapi tengok lah. ikut mood!

hari cam nak ujannn je. asyik ujan je sekarang ni kan? musim tengkujuh erkk? 
oklah. aku tau takda sape yang akan komen kat sini. hahaha baca lah baca lah je. tayah tinggal kan pape.. hehehe (saje je cakap camtu jangan ah terasa, lain kali datang sini lagi ye) ngeee~ :D

-semoga ahad korang semua best lah k. jaga diri bayek bayek-

see u, tatataaaa :)



0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...