Friday, 25 February 2011

Pagi Jumaat Elok Bangun Awal

bagus! harini aku dapat bangun awal .

tak macam selalu. hahaha

dah bangun awal2 ni taktau nak buat ape pulak

aku terus pegi update blog

ni kira ade gak lah kan bende aku nak buat?? sebaik ade blog ni

kalau tak mati kerisauan lah aku taktau nak buat ape pagi2

yang best pagi ni

bangun je tido... nampak bapa aku pegang penyapu =.=

ingat kan bapa aku nak buat ape.. rupanya bapa aku yang sapu rumah pagi tadii

huaaaaa sebaik aku T_T eh eh baik bapak aku. senyum.

lepas ni aku ingat nak pegi masak ah ape lagi kan.

kene tunggu pulak bapa aku balik bawa ikan ape.

pastuuuuu ape lagii cekidaut lah resepi kat myresepi tuuu.. hahahaha :D




*klik klik lah iklan ni*

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...