Thursday, 3 February 2011

Peminat Susah Mati HZ di Awan Nano

(mungkin ni awan nano)

sape dah dengar lagu awan nano ni? memang ghuuugii ah korang kalau tak dengar lagi..
pegi dengar cepat..
aku malas nak cari video letak sini.. korang dengar lah kat memaneeee..

aku bukan lah nak cerita sangat pasal lagu ni (walaupun dia best!)
tapi yang aku nak kasi tau ade sesorang yang aku camkenal pulak dia..

kalau sesape peminat blog Hanis Zalikha mesti korang tau ada sorang laki ni yang selalu buat video pasal HZ ni kan? haaa aku nampak budak yang sama dalam klip video awan nano ni..

korang kalau nak tau pegi ah tengok klip video awan nano-hafiz ni..
memang best lagunyee.. sambil tu usha usha lah.. mana tau aku cakap ni salah ke betul ke.. nanti kasi feedback :D
hehe tu jeeee ^^^


1 orang je yang komen:

NAA said...

Jemput join Contest.. http://dhati-naa.blogspot.com/2011/02/1st-contest-in-da-house.html

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...