Wednesday, 9 February 2011

Ku Merindu Vs Ku Menunggu

sape dah dengar lagu Ku Menunggu? rossa nyanyi.. tak tau pulak ni lagu baru ke lagu lama.. tapi bagi aku yang baru sekali dengar lagu ni aku terus teringat lagu Ku Merindu.. ella ngan shah nyanyi tu.. melodi samaaa kot!

hape lah.. taktau lah aku sapa ciplak sapa.. benda ni pun senyappp je. takda sape lagi yang ketengahkan... bagus lah.. tayah lah nak gaduh2.. buang masa je.. naik rating gak...

kalau nak review pasal dedua lagu ni......

yang pasal lagu rossa tu lirik agak kuangajo sikit ahh.. biasa ah indon nye lirik ikut sukati depa ja.. mungkin bagi diorang  tu biasa biasa je.. tapi bagi aku mula mula lirik dah buat aku makan hati dah.. hahahaha podo-lski

yang lagu ella tu pulak lirik nye agak teratur sikit.. dah tajuk pun merindu.. haruslah cakap yang baik2 je...

cuma beza nyeee lagu ella tu diorang duet.. lagu rossa ni tak duet.. ni nyanyi sensorang.. lirik pun agak lain.. yang sama cuma melodi.. agaknyeee.. aku buta lagu.. korang dengar jelahh eyy nanti2 


2 orang je yang komen:

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

ha'a sma ! tp mmg ske gle ngn lagu ku menunggu. hihi

Mas-Azi-Mah said...

hehe :D

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...