Friday, 25 February 2011

Sungguh Tak Berguna Entry Aku T_T

harini dah jumaat
sekejap je masa berjalan (ke masa berlari asal kejap sangat?)

haha

bosan weyyy ! 

lambat betul ah result aku ni nak keluar. bosan dah tunggu.

kang aku tanak amik tau result aku kang haaaaa baru kau terhegeh hegeh nak keluar.

kata 28/2 ni keluar tapi satu habak berita yang sahih tak dapat2 pun lagi.

dah ah bosan tengok berita =.=

sape je minat tengok berita bapak aku

hahaha

hebak tak aku bebel?

saje je nak bebel ni. boring punya pasal :D hahahaha



sungguh tak berguna aku punye entry T_T
  yes yes yes



*tolong ah klik iklan bawah ni*
terima kasih :)

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...