Friday 25 February 2011

    Dah Ada Dua Kena Tambahkan Lagi Tenaga


    harini makan tengahari laksa bhai :D haha

    macam biasa je. macam hari2 lain gak. jadi babysitter untuk anak buah aku :)

    best wooo. sape kata cam bosan jee aku dok umah tak buat pape?? aku buat lah! lagi2 aku ada baby.. ko hado? hado? hmmmm

    pastu harini lagi best. sebab anak buah aku tetiba dah bertambah. ok tipu.

    anak buah yang selalu aku jaga tu perempuan.. pastu arini tambah lagi sorang.. lelaki pulak

    tapi yang laki ni sekejap je ah jaga.. sebab parents dia ( abang n my SIL) nak pergi jakarta! 
    bukan nak shopping mopping pun.. nak gi beli barang2. katanyeee! sampai terpaksa tinggal kan anak..

    hari ahad diorang dah balik dah T_T

    tapi takpe ah. lambat lagi tuu hari ahad. kan kan. lambat kan.. hehehe

    tugas aku baru start dalam beberapa minit.. ni pun dedua baby tengah tidooo. pastu aku pun ape lagi. hapdatee ah kejap kan :D


    haaa ni lah mereka mereka yg bertuah jadi anak buah aku :) tapi ni gambar lama. yang taeyy tengah2 tu sekarang dah 4 tahun dah umur dia.. dalam gambar ni masa umur 2 tahun kot..

    jangan terpedaya dengan nama2 kat gambar tu.. tau! tau!

    yang taey tu dapat ikut mak apak dia gi indon. adik kene tinggal.. huahua kesiaaaannnn! 





    0 orang je yang komen:

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...