Saturday, 5 February 2011

Saya Sayang Kawan2 Saya!

sini sini sini kalau nak join

malas cakap banyak. layan gambar jelah k.


hehehe gambar first.. waktu sehari sebelum nak gi tioman ngan diorang.. gilee kentang bapak best :D
sekarang masing2 buat hal sendiri..
sorang jadi pelakon. sorang jadi penyanyi.. lagi sorang jadi mak orang.. hahahaha


gambar kedua ni.. eh. ramai kawan aku.. hahaha
ni lagi saploh daploh tahon lom tentu lagi ley sebut nama sekor sekor.. tapi takpe.. aku tau korang mesti ada pakai nametag time kite buat gathering nanti. hahaha :D



gambar last.. gambar kelas.. 
hehe lagi 5 tahon tengok balik gambar ni kompom tergelak beterabur nasi (kalau tengah makan nasi)
bahaha


buat slogan ahhh :)

SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA KERANA diorang kawan saya.. hehe taklah.. kalau tak kawan pun aku sayang jugakk.. kawan kawan selalu tolong aku buat keje skola cmne lah tak sayang.. 
pastu kan.. kawan ramai ramai ni best.. bile raya memang gempak ahh.. banyak no umah yang nak kene pusing jenjalan sane sini.. naik malu jumpe orang lain tepi jalan.. kitajalan kaki.. diorang naik kete.. mana lah ak malu.. ngan baju kurung bagai :D
tapi sekarang dah ramai yang buat hal memasing.. tapi aku tau korang pun mesti ada ingat kat aku jugak kan.. (sikit pun rakpeee. tak kesahh) huhuhu

ni kire slogan ke hapeee panjang nok? lantak ahh janji memang.. eh eh eh. terlepas cakap plak :D

tag sapeeee? aku sebatang kara je kat sini takda sape aku nak tag. huaaaa :'(



0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...