Wednesday, 5 January 2011

HARINI CERITA PASAL EMAK PULAK

hai....

tak tau sebenanye nak  sembang ape kat sini.. sekarang ni semua kengkawan dah sibuk ngan hal memasing. aku pun buat buat lah sibuk jugak.. nak sibuk pasal ape? haaaaaaa pasal jadi babysit untuk anak kepada kakak aku la. apee lagi. bahaha :D

*sambil garu pale tatau nak mulakan cemane*


entah lah aku pun dah dok usap usap kening dah ni nak fikir ayat best best nak cite pasal mak aku. tapi idea takdooo pulak.. cmno??
cmni haa crito yoo
mak aku? mak aku ni orang nye biasa biasa jeeee... takde nak berlagak sangat. takda laa rendah diri sangat. hehehehe

mak aku ni ................... *sumpah takde idea nak cerita* haa, aku pegi cari gambar mak aku dulu lah.. SABAR JAP TAU!

haa gambar ngah loading...

mak aku ni sekarang dah jadi cikgu.. dulu pun cikgu jugak.. tapi cikgu kat umah sendiri.. sekarang mak aku jadi cikgu kat sekolah... sekolah mana?? sekolah tadika ^^ mak aku dah tua tua ni baru nak bekerja.. apesal??? sebenanye mungkin mak aku bosan kot duk umahhh je. tu yang dia amik je kerja jadi cikgu ni.. kerja untuk luangkan masa lapang sajeee.. takde laa serius mana.. orang bagi kita amekk jelaa kan.. mak aku jadi cikgu ni untuk sesaje bukan bermakna mak aku takde kelulusan ke hape... mesti lah ade... diiktiraf lagi...

tu yang sekarang ni aku yang duk umah mak aku pulak yang pi keje. haha pelikk kan...takpelaah kasi can..


Assalamualaikum.. nama saya Mehani.. saya dah kahwin ade anak 5.. hehe



tadaaaaaaaaaaaaa. tu lah mak aku.. amacam? mengancam? hahaha tengok la anak anak nye.. hehehe
nak tau pulak cite pasal adik beradik aku yang lain??? tunggu next entry yawww..




see u. tatataaa

3 orang je yang komen:

Cik Moon said...

ok laa tu mak keje.. xde laa dia bosan xtau nak wat pe kat umah..

ZouL said...

rindu kt emakk T_T

Mas-Azi-Mah said...

@cik moon : ye ye. mak keje tak jauhh pun. dan tak lame. boley la isi mase terluang sikit sikit.. ^^


@zoul : rindu ye? hehe.. call mak :)

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...