Monday, 10 January 2011

HURUF 'M' NI JARANG NAK ADA

macam nak bengangg je rasa bila keybord ni rosak.. tak tau lah keybord yang rosak ke. atau tekan terlampau lemah lembut.. haihh

keyboard ni tah hapee ah masalah nye bila nak tekan huruf m je selalu tak keluar.. kalau perasan huruf 'm' tu tak kua takpelah.. ni kalau tak perasan cemanooo?

dah lah nama sendiri pun ade 'm'

bila tekan nama sendiri kekadang jadi macam ni >>> as azimah. apesaaal? ni nak kena beli baru gak ah ni. ahaha tetiba nak baru. lempang laju laju kang mauuu? heeee

cer cite orang lain punye pengalaman lak. penah tak terjadi camni? cmno nak buekk? ke ade tersekat kuih koci kat huruf 'm' aku ni.. jap ey nak p cek...

alaaaa rosak tak banyak kot ni *saja nak sedapkan hati.. wakakaka :D

see u.. tatataa

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...