Monday, 3 January 2011

SEKOLAH!

yeaahhh. arini dah mula hari persekolahan untuk mereka mereka yang masih bersekolah. hehehehe
bila teringat balik............................ maaf siaran tergendala pulak. ade orang main jerit jerit ni haaa. GILE KE HAPE??? jap eyy...



okay sambung balik.. pasal ape tadi? oh.. bila teringat balik mase mula mula masuk sekolah darjah satu dulu macam macam kenangan manis pahit..*sebenarnye tak hengat sangat pun tapi tu lah dah takde apeee nak sembang buat buat ingat je la :) HISSHH MENGGANGGU BETUL LAA ORANG JERIT JERIT NI ;(




*ORANG YANG SAMA MASIH TERJERIT*
sambung lagi...... bila teringat balik masa kecik kecik dulu macam macam cerita yang ade.. yang paling aku ingat cerita antara aku dengan kawan kawan yang lain.. kitorang memang selalu bersama.. 6 orang ey? hehe ye kot dalam 6 orang macam tu.. selalu lepak kat belakang bilik KH.. sebab kat belakang bilik KH tu ade kerusi panjang macam kat kantin.. kat situ kitorang selalu lepakk.. masa tu kire geng kitorang ni ade 6 orang, 4 pengawas lagi 2 murid biase... selalu nye waktu rehat kan pengawas kene jage sane sini kan..? tapi diorang 4 orang ni leekkk je lepak sekali ngan kitorang yg bukan pengawas ni.. tak penah kene marah lak tu.. haahaha HEBAT kan :)



lepas tu sebenarnye anak buah aku yang pertama si miQael ni dah masuk sekolah harini.. tah macam mane laa reaksi dia bila masuk sekolah dia tu.. budak baru 4 tahun ni ape laaa dia tau sangat kan... tapi miQael ni dia bijak.. mungkin dapat sesuai kan diri dengan alam sekitar dia secepat mungkin....


Taey jangan nangis tau, Taey kan strong!   hahahaha


nak tau siapa miqael siapa mak ayah dia ni? tunggu next entry ye.. gua *tetibe gua lakk kan* nak chawww lu.. ORG GILE NI MASIH MENJERIT!

see u.. tatataa

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...