Sunday, 23 January 2011

Rasa Macam Nak Cerita Pasal Dia - Siapa?

sajeee je hupdate bebanyakk.. mana tau ada pembaca bertuah malam ni.. kita jugak yang untung..

oh lupa. dah masuk 4 bulan ni.. macam macam ragam.. aritu ada lah demam sekejap.. pergi jugak klinik.. ade ke patut doktor tu kata budak kecik ni memang selalu panas badan tetibeeee! hape ko hengat dia sesaje nak panas?orang yang dengar ni pun panassss je rasa... tapi sekarang ni dia dah baik dah.. tau sapee? tu dia si Qaisara :)

ni dah mula dah.. suka bebenor lah buat muke penyekkk macam ni.. pastu kang buat bunyi prrtttttt kasi sembur air liur.. eeeeee gereemmmm je rasa...



ni muka pelikk.. kekonon pelik ahh napa ada monkey kat depan ni.. yelah nak bagi dia ni senyum kene buat muka monkey bond dulu baru lah dia boley nak terkekeh kekeh..

ni sama ahh cam tadi.. pelik tengok camera..

yang ni nak lepas giann.. bebudak baru nak up.. hahaha
dia baru nak belajar meniarap sendiri.. asal ade bunyi erkkkkkkk erkkk je mesti dia tengah praktis sedaya upaya nak meniarappp..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-

hahahaha.. ni lah yang jadi kalau dia tak dapat nak meniarap.. ape punyee budak lah.. bontot berat. kekadang je lepas nak meniarap sendiri... tapi aritu demam mungkin sebab nak ringan kan badan.. tu yang demam... tu ahhh budak demokkk! selamat berjalan dengan cepat ye.. boley ikut pegi memana.. senang sikit.. tak penat nak dukunggg je...

12 orang je yang komen:

-[miracle]- said...

comel nye comel nye comel nye !
geraaaam tengok. ngaa~

Nadia Mashuri said...

cute + cwit..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

alahaiii...comey!!! tetibe rasa xsabow nak deliver!!~~ ahakss!!

Imran nyambek said...

comel

Ikah said...

comel sangat sangat...3x
salam kiss utk dier ekkk

sembil9n said...

nasib bek lom leh kawin :p klo x...cpt2 nk de anak~ ahaha

Mas-Azi-Mah said...

@miracle geram ey? :D

Mas-Azi-Mah said...

@nadia cute? muahaha

Mas-Azi-Mah said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ semoga selamat deliver ^^

Mas-Azi-Mah said...

@Imran nyambek wohooo

Mas-Azi-Mah said...

@ Ikah hehe memang comey. gerammmm je ni ha

Mas-Azi-Mah said...

@sembil9n hamboi... sabaq na!

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...