Monday 10 January 2011

    SAKINHANI GIVEAWAY


    wokeyy permulaan yang baik.. tetiba dapat tag pastu dikatakan MANGSA tag. apekahhh?
    huish tahlah. main belasah je buat cemana ni..
    sungguh miss penganjur! saya tak reti nak join contest ape ni..
    tapi......... saya telah di tag oleh orang yang saya sayang dengan ikhlas

    sesungguhnye saya  sedar saya tak mampu nak beli pape menggunakan duit sendiri..
    sebab duit tak suka saya. huhu nangis.

    lepastu. hasrat hati saya. kalau saya menang moto. eh bukan. kalau saya menang contest ni.
    saya rela dan dengan bersungguh-sungguh saya akan menyedekahkan erti kata lain memberikan dengan tulus ikhlas setulus hati saya hadiah yang saya *mampu milik itu kepada orang yang saya sayang dengan ikhlas.
    ini kerana saya sungguh rasa terharu dengan entry beliau yang sama tajuk dengan saya ni. SUNGGUH KASIHAN. ini kerana saya tak mampu memberikan beliau walau sebutir barang pun disebabkan hal yang satu itu. DUIT TAK SUKA SAYA. T__T

    semoga dengan berkat miss penganjur yang dah semakin bertambah follower mampu membuatkan saya menang. aiceeyhh *tetibe

    insya-Allah kalau saya menang, saya akan sentiasaaaaaaaaaa *menyekodeng blog miss penganjur, tidak kira walau tidak di update sekalipun. nanti saya yang akan tolong hupdatekan untuk miss penganjur. ehehe
    KALAU ye ^^


    saya tag


    dan siapa???


    yeaaayyy. semoga kita semua menang .yeayy. eh boleh menang 3 orang je ah. dah dah. sape cepat dia dapat. korang yang lain pun join lah contest ni. support sesame membe.. hehe 
    hai miss penganjur kita dah jadi membe lah sekarang ^___^
    ahaha :D
    nak tau lebih lanjut pegi ah SINI



    p/s buat contest ni dengan background muzik pujaan hati. aduiish SUNGGUH KASIHAN




    4 orang je yang komen:

    i.k.o said...

    ekeke
    hey pujaan hati~ skli skle jiwang derr :P

    M a s A z i m a H said...

    ahaha :D tak habis habis jiwang. ade hati kata sekali sekala..

    Unknown said...

    tq dear tag muni . . will answer it keyh . . :)

    Sakinah said...

    kin dah singgah! thnx join! gud luck!:)

    kalau suka boleh lah

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...