Sunday, 9 January 2011

TIBA MASA BERCERITA LAGI

haii salam ahad :D

ape macam harini? ada best ka? eyy apesal ayat cam haremmm je ni.. uhuhu

arini takda ape yang best terjadi lagi..tapi sentiasa bersyukur dapat meneruskan kehidupan seperti biasa. hehehe

kepada anak anak perantauan, yang tak cuti arini.. yang busy arini.. selamat menunaikan kerja kerja masing masing dengan berjaya ye..

kepada yang tengah relax relax tu.. ape kata buat lah sesuatu yang berpaedahh sikit.. kemas kemas rumah ke *ehmm* sidai baju kee *ehmm* lipat kain yang tinggi menggunung tu kee *ehmm* heeeeeeee tu untuk aku laa tu..

alang alang mak aku takde p kedai agaknye... tapi lamaaa betul mak aku ni p kedai... ish ish.. aku pun dah siap lipat kain... sekarang tengah basuh baju...

ehh k lah.. nak tengok kain lam mesin basuh tu... tak rinse lagi pulek.. kata auto tapi apesal kene buat sendiri laa rinse ni bagai? ni nak kena beli mesin basuh baru ni.. ade sape sape nak sponsor tak? hehehe takdelah gurauu jeeeee.. ^^


see u, tatataaa

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...