Saturday, 15 January 2011

Qisah Qaisara

hamboi. sedap weyy tido camni. nak try? haha




wohhhooooo ini lah gaya tido seorang budak temo0kk. oh oh oh oh i adore u lah baby ^_^
*gambar tak sekolah*


hamboi. sedap weyy tido camni. nak try? haha




eishh nyamuk ni tacau pipi kitee je tau.. ehehehe



aip tido cam ni lagi beshh aww. cubalah tawan-tawan..  hakttuiihh!



sebenarnye tak best pun.. macam ni laaagi beshhh!




cakk cekuup menggamit.. haha meroyan!



yeaayyyy dah takda sapa tacau kitee.. nak tido0o0 dengan lenaa. yeehaaaa! :D





p/s sory lah lagu sedih.. tapi korang kalau baca entry entry kita ni jangan sedih sedih pulakk ye.. kita tak cerita benda benda yang sedihh pun.. ahaha tetiba main kita kita laakk kan.. nak munt! hokayy :D

see u, tatataa

3 orang je yang komen:

Nadia Mashuri said...

comel lah..

Mas-Azi-Mah said...

hehe.. :D

farah_farhan said...

nk jaga kesihatan, nk kurus, ada detox fot patch... nk cantek, ada baju2 from korean....nk jadi agen topup?? ada ereload!!! macam2 ade.. murah2 saja

http://farahon9shop.blogspot.com

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...