Friday, 7 January 2011

INI CERITA SAYA YANG PUNYE!

okayyy, lama dah dok diammm je. arini nak cite ah pape yang nak diceritakan.. HAHA

sementara ade masa senggang ni. nak bebel ah kejap kan.. nak sembang ape ey?

sembang? asal ahh skang ni sume org dok kata pasal perkataan 'sembang' ni? bila post status kat facebook je, mesti akan dapat komen 'sembang ah kau' 'alaaa sembang lebih' asal ahh?? tah hapehape jeee kan.. hehehe

haihh, otak makin tepu dah taktau nak buat ape lagi ni. boleh cadangkan nak buat ape? sejak dua menjak mak aku dah kerja kat sekolah ni, tugas masak memasak dah jadi tugas aku dah. hahahahaha kelakar kan.. ape je lah yang aku tau masak.. tapi takpe, mak aku kata 'masak je pape, asalkan boleh makan' haaa, jadinye aku pun masak je ah pape yang aku nak makan patu kena pk gak nak kasi orang lain makan.. payah sebenarnye nak pk ape laa nak masak.. sebelum tidoo je mesti terfikir esok tu nak masak ape. sebab nak suh ayah aku beli bahan bahan... bapak aku pulak dah macam boss besar main order je nak makan ape.. tapi biasa ahh dapat chef takde pengalaman ni, kena ah tapis sikit sikit menu nye.. masak pun tak banyak, cukup la tahan lauk sampai petang. bila mak aku dah balik, dia akan masak jugak punyeeeee. ahahaha sonang yo kojo den ^^

ni pasal anak buah pulak. si Qaisara ni sekarang dah 4 bulan dah. memandangkan keraajan dah tetapkan kemasukan ke ipta tu tangguh sampai bulan september, maknanyeeeeeeeeeee di sini mungkin la kan aku akan babysit dia sampai umur dia setahun. haha lelame nanti dia pun bosan agaknye duk tengok mukee aku jee pepagi, sesiang, sepetang.. tapi memalam takde ahh sebab dia pun dah balik jumpe mak bapak dia.. hehe
Qaisara dah 4 bulan ni pandai dah meniarap sendiri.. tapi tangan tersepit kat perut.. haha kesian nyeee...

pastu tak reti nak baring.. asyik nak suh angkat jerk.. sebaik ahh dia nak duduk. tapi boleh ke eyy bagi budak umur 4 bulan ni duduk lelame? ade yang kata pinggang bebudak ni tak kuat lagi.. tapi nak buat cemane, dah itu je yang dia suka.. kalau baringkan kang ade laa pulak bunyi.. erkk ekkk kkekkk dia tu.. sekarang ni dia tengah tido, baru je bagi susu tu yang dia tido tu. kalau tak, nak suh angkat je.. memang kot bebudak ni tak suke baring sangat. anak buah aku yang laki tu pun mak nye kata tak suke baring sangat. asal tah, diorang ni pun ade perasaan bosan gak kot. ahahaha

pastu kalau nak bawa p jenjalan, pantang betul cakap nak p jenjalan, laju betul Qaisara ni mengayuh.. nak ikut laa tu.. kalau dah pegi jenjalan tu, tidooo jela pulakk memanjang.. hapeee daaaa...


k ah, dah takde ape nak sembang, nanti kalau ade akan di update lagi.. haha



see u, tatataaa

0 orang je yang komen:

kalau suka boleh lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...